hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle hocam ücreti askeriyeden gösteriyor
Askeriyeden gösteriyor yanlış olmuş. Haddim değil ama Türkçemizi doğru kullanmalıyız. Asgari ücret üzerinden gösteriyor olmalı bence. Belkide benimde yanlışım vardır.