Hocam yani yanlış anlamayın ama yemek yediğiniz kaba ihanet ediyor gibi bir olay kimse kimseye ekstra bir para vermek zorunda değil usta başına vsvs. Ekstra bir para mesai vs kalıyorsa ayrı ekstra alması ama gidip karısına vsvs sigorta yapmayıp niye çalışanlara o parayı dağıtsın kime babasının oğlu değil ben yaptığınızı yanlış buluyorum