wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman sayın Yusuf Kerem Aslan Bey siz de hem R10 platformunda hem de çeşitli freelance siteler üzerinden gelir elde ediyorsunuz belliki. Vergi levhanızı görebilir miyiz? Maliyeye şikayet edilmemeniz için soruyorum yanlış anlamayın.
Banka hesaplarım kontrol edilebilir ayda yılda bir aldığım 3-5 kuruş için mi vergi vereyim bunun belli bir limiti var dimi? Buyrun şikayet edin banka hesaplarım açık net ortadadır ne girmiş ne çıkmış devlet benden daha iyi bilir 😊 şuan sadece çalıştığım işten aldığım ücreti evlenme yolunda biriktiriyorum o kadar.