• 30-11-2020, 23:13:22
    #10
    öncelikle, aracı yapan mühendislerden daha iyi bilindiğini düşünmüyorum. gizli özellik açtırmak ise okey bence makul ama chiptuning bence lüzumsuz. illa yaptiricam derseniz dizel motora yaptırın, benzinli de motoru yersiniz (kullanıma bağlı dizelde de yersiniz ama, dizel çok daha dayanıklıdır) yakın arkadaşlarım ne yeni kasa bmw’ler yedi otobanlarda yazılım muhabbetine.

    ama gel gelelim bebek gibi dizel eski kasa peugeot 206’lar gördüm, chiptuning ile benim aracım kadar performans üreten. 90 beygirden 160’a çıkartılan.
  • 30-11-2020, 23:14:23
    #11
    Madem yazılımlı bu hale geliyor fabrika neden 90 beygir değilde 110 beygir çıkarmıyor bu araçları. Vergi için diyenler olacak araç 1.300 cc. Motor hacmi değişmiyor beygir artırılıyor. Ben sağlıklı bulmuyorum bu işi.Elbet zararı vardır. Uzun vadede çıkar..

    Not : Dizelde yağ demek kan demek. Dandik yağ kullanırsan motor boğulur. Litresi 60 liradan castrol alırsan 2. Değişimden sonra fabrikadan ilk çıkmış haline dönüyor. 4 araçta da aynı oldu bana..
  • 30-11-2020, 23:25:33
    #12
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi araçlara hangi seviyede yaptırdınız? Stok motoru yazılımlı hale getirmek ne değiştiriyor?
    Cls 350
    265 ps den 306 pse geldi
    Güç ve tork değişiyor hocam.
  • 30-11-2020, 23:25:48
    #13
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem yazılımlı bu hale geliyor fabrika neden 90 beygir değilde 110 beygir çıkarmıyor bu araçları. Vergi için diyenler olacak araç 1.300 cc. Motor hacmi değişmiyor beygir artırılıyor. Ben sağlıklı bulmuyorum bu işi.Elbet zararı vardır. Uzun vadede çıkar..

    Not : Dizelde yağ demek kan demek. Dandik yağ kullanırsan motor boğulur. Litresi 60 liradan castrol alırsan 2. Değişimden sonra fabrikadan ilk çıkmış haline dönüyor. 4 araçta da aynı oldu bana..
    Zararı nedir onu araştırıyorum hocam
  • 30-11-2020, 23:26:45
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle, aracı yapan mühendislerden daha iyi bilindiğini düşünmüyorum. gizli özellik açtırmak ise okey bence makul ama chiptuning bence lüzumsuz. illa yaptiricam derseniz dizel motora yaptırın, benzinli de motoru yersiniz (kullanıma bağlı dizelde de yersiniz ama, dizel çok daha dayanıklıdır) yakın arkadaşlarım ne yeni kasa bmw’ler yedi otobanlarda yazılım muhabbetine.

    ama gel gelelim bebek gibi dizel eski kasa peugeot 206’lar gördüm, chiptuning ile benim aracım kadar performans üreten. 90 beygirden 160’a çıkartılan.
    Yazılımların seviyeleri var sanırım. Bu seviyeye göre turboda büyüyor sanırım
  • 30-11-2020, 23:30:37
    #15
    Araç ne?
    Beklenti ne?

    Önemli olan o stage 1 yazılım ile keyifli sonuçlar alınır
    Ucu açık olaylar bunlar talebe göre nerede ne yapmak ne almak istediğine göre değişik uygulamalar yaptırabilirsiniz
    Sonuç olarak paraya bakar
  • 30-11-2020, 23:30:47
    #16
    320d 2012'de kullanıyorum yaklaşık 4 ay oldu. Yakıt tasarrufu olarak ciddi anlamda düşüş sağlıyor gaz tepkimesi harici performansta çok bir artış ben hissedemedim ama farklılık var.
  • 30-11-2020, 23:32:15
    #17
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç ne?
    Beklenti ne?

    Önemli olan o stage 1 yazılım ile keyifli sonuçlar alınır
    Ucu açık olaylar bunlar talebe göre nerede ne yapmak ne almak istediğine göre değişik uygulamalar yaptırabilirsiniz
    Sonuç olarak paraya bakar
    Benim aracım 1.2tdi polo. Benim beklentim pedal tepkisi ve alt devir performansı. Araştırıyorum
  • 30-11-2020, 23:38:08
    #18
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aracım 1.2tdi polo. Benim beklentim pedal tepkisi ve alt devir performansı. Araştırıyorum
    Rsa motorsports ile iletişime geç vag grubuna yönelik çok iş yapıyorlar.en azından bilgi al

    Beklentini çok yükseltme turbo büyütmek falan tek başına iş değil yağ soğutucudan egzosa kadar ilaveler degistirmeler yapman gerekir.

    Ve frenleri kuvvetlendirmen gerekir genelde insanlar frenlere para vermez sonra patlarlar.

    Sadece stage1 yaparsan pek masraf etmeden o kımıldamayı yaşayabilirsin