Konu
Yazılımlı Araç Sahibi Var mı?
30-11-2020, 23:30:47
#16
AeroCS
320d 2012'de kullanıyorum yaklaşık 4 ay oldu. Yakıt tasarrufu olarak ciddi anlamda düşüş sağlıyor gaz tepkimesi harici performansta çok bir artış ben hissedemedim ama farklılık var.