TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aracım 1.2tdi polo. Benim beklentim pedal tepkisi ve alt devir performansı. Araştırıyorum
Rsa motorsports ile iletişime geç vag grubuna yönelik çok iş yapıyorlar.en azından bilgi al

Beklentini çok yükseltme turbo büyütmek falan tek başına iş değil yağ soğutucudan egzosa kadar ilaveler degistirmeler yapman gerekir.

Ve frenleri kuvvetlendirmen gerekir genelde insanlar frenlere para vermez sonra patlarlar.

Sadece stage1 yaparsan pek masraf etmeden o kımıldamayı yaşayabilirsin