öncelikle, aracı yapan mühendislerden daha iyi bilindiğini düşünmüyorum. gizli özellik açtırmak ise okey bence makul ama chiptuning bence lüzumsuz. illa yaptiricam derseniz dizel motora yaptırın, benzinli de motoru yersiniz (kullanıma bağlı dizelde de yersiniz ama, dizel çok daha dayanıklıdır) yakın arkadaşlarım ne yeni kasa bmw’ler yedi otobanlarda yazılım muhabbetine.

ama gel gelelim bebek gibi dizel eski kasa peugeot 206’lar gördüm, chiptuning ile benim aracım kadar performans üreten. 90 beygirden 160’a çıkartılan.