öncelikle, aracı yapan mühendislerden daha iyi bilindiğini düşünmüyorum. gizli özellik açtırmak ise okey bence makul ama chiptuning bence lüzumsuz. illa yaptiricam derseniz dizel motora yaptırın, benzinli de motoru yersiniz (kullanıma bağlı dizelde de yersiniz ama, dizel çok daha dayanıklıdır) yakın arkadaşlarım ne yeni kasa bmwler yedi otobanlarda yazılım muhabbetine.
ama gel gelelim bebek gibi dizel eski kasa peugeot 206lar gördüm, chiptuning ile benim aracım kadar performans üreten. 90 beygirden 160a çıkartılan.
Yazılımların seviyeleri var sanırım. Bu seviyeye göre turboda büyüyor sanırım