Madem yazılımlı bu hale geliyor fabrika neden 90 beygir değilde 110 beygir çıkarmıyor bu araçları. Vergi için diyenler olacak araç 1.300 cc. Motor hacmi değişmiyor beygir artırılıyor. Ben sağlıklı bulmuyorum bu işi.Elbet zararı vardır. Uzun vadede çıkar..
Not : Dizelde yağ demek kan demek. Dandik yağ kullanırsan motor boğulur. Litresi 60 liradan castrol alırsan 2. Değişimden sonra fabrikadan ilk çıkmış haline dönüyor. 4 araçta da aynı oldu bana..