• 29-11-2020, 16:14:33
    #1
    Merhaba,

    Daha önce bir ürün satın almıştım ve bu ürünün belirtilen tarihte kargolanmaması sonucunda işlemi iptal ederek ücret iadesi almıştım. Ardından bir konu açarak - ticaret puanı kullanabilir miyim diye sorduğumda moderatör bir arkadaş evet kullanabilirsiniz demişti. Şu an baktığımda ilgili kullanıcıdan kullandığım - ticaret puanının silindiğini görüyorum. Konuyla ilgili kimden destek alabilirim? @Yeniceri;
  • 29-11-2020, 16:18:04
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Kişi haksız trade bilgilendirme kısmında mağduriyetini giderdiğini açıklamış ve kanıtlamışsa eğer bölüm moderatörü tarafından - ticareti silinmektedir.
  • 29-11-2020, 16:19:56
    #3
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişi haksız trade bilgilendirme kısmında mağduriyetini giderdiğini açıklamış ve kanıtlamışsa eğer bölüm moderatörü tarafından - ticareti silinmektedir.
    Yani şu şekilde diyebilir miyiz? Kullanıcı belirttiği süre içerisinde ürünü kargolamıyor, ardından ücret iadesi yapıyor. Fakat ücret iadesi yaptığı için - trade puanı siliniyor?
  • 29-11-2020, 16:20:42
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani şu şekilde diyebilir miyiz? Kullanıcı belirttiği süre içerisinde ürünü kargolamıyor, ardından ücret iadesi yapıyor. Fakat ücret iadesi yaptığı için - trade puanı siliniyor?
    Ücret iadesi yapmış ise, sizden alacağı vereceği kalmamış ise doğrudur.
  • 29-11-2020, 16:22:44
    #5
    @Ozsoy05; hocam siz de bir kategori moderatörü olarak kullanabilirsiniz demiştiniz. Hatta ilgili olarak şu konuyu açmıştım.

    https://www.r10.net/sorum-var/257141...im-var-mi.html
  • 29-11-2020, 16:22:55
    #6
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücret iadesi yapmış ise, sizden alacağı vereceği kalmamış ise doğrudur.
    Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.
    4 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 29-11-2020, 16:24:51
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.
    Evet ben de bu şekilde düşünüyorum. Belirtilen süre içerisinde kargolama yapılmadığı için iade istedim. Yoksa ürünü satın alacaktım. Süre açısından mağdur olduğum için - ticaret puanı kullandım fakat moderatörler tarafından silinmiş. Bir kategori moderatörü arkadaşın yorumu da aynı şekilde:

    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet - trader kullanabilirsiniz böyle bir hakkınız var. Trader bir puan sistemi, illa olumlu ticaretde yapılacak diye bir kural yok. Öyle bir kural olsa negatif seçeneği olmazdı.
  • 29-11-2020, 16:25:40
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.
    Karşı tarafın sizin aciliyetinizi giderme konusunda bir problemi olduysa, sağlık veya diğer etkenler gibi alacağınız vereceğiniz kalmamışsa dediğim gibi mazeretini kanıtlarıyla bildirmişse kategori moderatörü silebiliyor. Farklı bir durum mevcutsa bilemem tabi.
  • 29-11-2020, 16:28:01
    #9
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı tarafın sizin aciliyetinizi giderme konusunda bir problemi olduysa, sağlık veya diğer etkenler gibi alacağınız vereceğiniz kalmamışsa dediğim gibi mazeretini kanıtlarıyla bildirmişse kategori moderatörü silebiliyor. Farklı bir durum mevcutsa bilemem tabi.
    Kargolayamama sebebi herhangi bir sağlık problemi vs. değil. Mazeret şu