Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.
Evet ben de bu şekilde düşünüyorum. Belirtilen süre içerisinde kargolama yapılmadığı için iade istedim. Yoksa ürünü satın alacaktım. Süre açısından mağdur olduğum için - ticaret puanı kullandım fakat moderatörler tarafından silinmiş. Bir kategori moderatörü arkadaşın yorumu da aynı şekilde:
Evet - trader kullanabilirsiniz böyle bir hakkınız var. Trader bir puan sistemi, illa olumlu ticaretde yapılacak diye bir kural yok. Öyle bir kural olsa negatif seçeneği olmazdı.