Merhaba,
Forumdaki bir arkadaşla ikinci el telefon satın alımı üzerine 14.11.2020 tarihinde anlaştık. Önden 700 TL ücret yolladım geri kalanını da telefon elime geçince göndereceğim diyerek anlaşmaya vardık. Cumartesi günü 00.07 gibi konuştuk ve sabah kargoya verebilir misin dediğimde yetiştirmeye çalışacağım dedi. Ardından bugün (16.11.2020) Pazartesi oldu ben kendisinden kargo takip kodu beklerken kendisi bugün de kargoya veremediğini belirtti. Ben de bekleyecek vaktim olmadığını ve süre açısından mağdur olduğumu belirterek iade talep ettim. Kendisi bana gönderdiğim ücretin iadesini yaptı. Beni beklettiği için ve süre olarak mağdur olduğum için -trade kullanma hakkım var mıdır? Özellikle yetkili kişilerden cevap rica edeceğim. Aynı kişi hakkında açılmış birçok şikayet konusu mevcut ve tüm müşterilerini neredeyse aynı şekilde mağdur etmiş. Bu sebeple -trade hakkımı kullanmak istiyorum ve böyle bir hakkım var mıdır?
-Trade kullanma hakkım var mı?
8
●200
- 16-11-2020, 19:13:06
- 16-11-2020, 19:14:31Verebilirsiniz gibi duruyor. ( ÇOK NET DEĞİLİM ) ücret iade etmiş o yüzden ikilemde kalıyoruz.
- 16-11-2020, 19:21:25Kullandığım - ticaret puanı bir moderatör tarafından silinmiş. Rica etsem ilgilenebilir misiniz? Gerekirse konuyu baştan anlatayım. @Yeniceri;
