Konu
-Trade kullanma hakkım var mı?
16-11-2020, 19:14:16
#2
Ozsoy05
Evet - trader kullanabilirsiniz böyle bir hakkınız var. Trader bir puan sistemi, illa olumlu ticaretde yapılacak diye bir kural yok. Öyle bir kural olsa negatif seçeneği olmazdı.