• 29-11-2020, 16:35:19
    #10
    Google 1. Sayfa Garantili
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargolayamama sebebi herhangi bir sağlık problemi vs. değil. Mazeret şu

    Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz İyi çalışmalar dilerim.
  • 29-11-2020, 16:40:53
    #11
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz İyi çalışmalar dilerim.
    Aynen arkadaş bi - trade ye çok takmış
  • 29-11-2020, 16:44:35
    #12
    .best ONE 🏆
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen arkadaş bi - trade ye çok takmış
    kim kime takmış bilmem, o zaman herkes alsın ücretleri 1 ay yatırsın parayı sonra iade etsin -rep de almasın
  • 29-11-2020, 16:56:15
    #13
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz İyi çalışmalar dilerim.
    Arkadaş aynı bekletmeyi benimle beraber daha önce 7 8 kişiye daha yaptığı için - trade puanının kalmasını tercih ederim. Tavırları da hiç hoş değil. Yöneticiler ilgilenirse detayları aktaracağım. İyi çalışmalar.

    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen arkadaş bi - trade ye çok takmış
    Gerek görmüşüm ki takmışım, arkadaş aynı durumu sadece bana değil daha önce 7-8 kişiye daha yaşatmış. Yorumunuz için teşekkürler.

    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim kime takmış bilmem, o zaman herkes alsın ücretleri 1 ay yatırsın parayı sonra iade etsin -rep de almasın
    Kesinlikle katılıyorum, eğer ücret iadesi olunca - trade silinecekse herkes birbirini mağdur edip bekletsin sonra ücreti iade etsin.
  • 29-11-2020, 16:59:12
    #14
    Çok takılmayın bence bu tarz olaylara gerçek anlamda mağdur olduğunuz durum olmasında..
  • 29-11-2020, 17:01:10
    #15
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok takılmayın bence bu tarz olaylara gerçek anlamda mağdur olduğunuz durum olmasında..
    Arkadaşın tavrı zaten olumlu olsaydı takılmazdım, sadece bana yaşatmış olduğu bir durum değil. Kişileri bekleterek iade yapmış en az 6-7 konusu mevcut hepsinde iade sağlayıp kapatmış. Tesadüf mü hepsi sizce?
  • 29-11-2020, 17:04:47
    #16
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kim kime takmış bilmem, o zaman herkes alsın ücretleri 1 ay yatırsın parayı sonra iade etsin -rep de almasın
    Yorumunu okudumda Sanada takılmış olabilir, arkadaşın şikayetini ve yaşadığı durumu göz önünde bulundurduğum için - trade yi alma geri ihtimalleri var ve aldılar. kalkıp moderatör e hesap sorabilirmi niye aldın diye. burada yorum yapanlar yardımcı olmak amaçlı konuyu bir yere bağlamak amaçlı yorum yapmış. sen konuyu kendi yaşadığın konu gibi büyütüp beklenti bekliyorsun
  • 29-11-2020, 17:06:42
    #17
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumunu okudumda Sanada takılmış olabilir, arkadaşın şikayetini ve yaşadığı durumu göz önünde bulundurduğum için - trade yi alma geri ihtimalleri var ve aldılar. kalkıp moderatör e hesap sorabilirmi niye aldın diye. burada yorum yapanlar yardımcı olmak amaçlı konuyu bir yere bağlamak amaçlı yorum yapmış. sen konuyu kendi yaşadığın konu gibi büyütüp beklenti bekliyorsun
    Kimseye takıldığım yok hocam herhangi bir moderatörden dönüş alamadığım için buraya konu açmak durumunda kaldım. İkili tartışmaya girmenize gerek yok. Bir moderatör gelip net bir şekilde cevap verirse konu tamamen çözülmüş olacak ve neyin ne olduğunu öğrenmiş olacağız.
  • 29-11-2020, 17:10:26
    #18
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş aynı bekletmeyi benimle beraber daha önce 7 8 kişiye daha yaptığı için - trade puanının kalmasını tercih ederim. Tavırları da hiç hoş değil. Yöneticiler ilgilenirse detayları aktaracağım. İyi çalışmalar.



    Gerek görmüşüm ki takmışım, arkadaş aynı durumu sadece bana değil daha önce 7-8 kişiye daha yaşatmış. Yorumunuz için teşekkürler.



    Kesinlikle katılıyorum, eğer ücret iadesi olunca - trade silinecekse herkes birbirini mağdur edip bekletsin sonra ücreti iade etsin.
    Hocam sen yazdığımı yanlış anlamışsın konuya baÅŸka bir arkadaÅŸ ta takma diye bir yorum yazmış tepkin böyle gerek görmüşüm diye olmamış, zararın neresinden dönülürse kar olarak düşünüyorum ya iade alamasaydın daha kötü sonuçlansaydı birde oradan bak arkadaşın da dediÄŸi gibi bir maÄŸzeret sundu ise yapılan harekete geri alabilirlerdi ve aldılar herkes bunu anlatmaya çalışıyor 👍