Yorumunu okudumda Sanada takılmış olabilir, arkadaşın şikayetini ve yaşadığı durumu göz önünde bulundurduğum için - trade yi alma geri ihtimalleri var ve aldılar. kalkıp moderatör e hesap sorabilirmi niye aldın diye. burada yorum yapanlar yardımcı olmak amaçlı konuyu bir yere bağlamak amaçlı yorum yapmış. sen konuyu kendi yaşadığın konu gibi büyütüp beklenti bekliyorsun
Kimseye takıldığım yok hocam herhangi bir moderatörden dönüş alamadığım için buraya konu açmak durumunda kaldım. İkili tartışmaya girmenize gerek yok. Bir moderatör gelip net bir şekilde cevap verirse konu tamamen çözülmüş olacak ve neyin ne olduğunu öğrenmiş olacağız.