Kargolayamama sebebi herhangi bir sağlık problemi vs. değil. Mazeret şu
Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz

İyi çalışmalar dilerim.