black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargolayamama sebebi herhangi bir sağlık problemi vs. değil. Mazeret şu

Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz İyi çalışmalar dilerim.