Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özrünü dilediyse, mağduriyetiniz, zaman kaybınız çok da büyük değilse alacağınız vereceğiniz de kalmadıysa affetmek de bir erdemliktir. Yine de karar sizin diğer detayları bir yönetici ile paylaşabilirsiniz İyi çalışmalar dilerim.
Aynen arkadaş bi - trade ye çok takmış