kim kime takmış bilmem, o zaman herkes alsın ücretleri 1 ay yatırsın parayı sonra iade etsin -rep de almasın
Yorumunu okudumda Sanada takılmış olabilir, arkadaşın şikayetini ve yaşadığı durumu göz önünde bulundurduğum için - trade yi alma geri ihtimalleri var ve aldılar. kalkıp moderatör e hesap sorabilirmi niye aldın diye. burada yorum yapanlar yardımcı olmak amaçlı konuyu bir yere bağlamak amaçlı yorum yapmış. sen konuyu kendi yaşadığın konu gibi büyütüp beklenti bekliyorsun