Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen arkadaş bi - trade ye çok takmış
kim kime takmış bilmem, o zaman herkes alsın ücretleri 1 ay yatırsın parayı sonra iade etsin -rep de almasın