Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.
Karşı tarafın sizin aciliyetinizi giderme konusunda bir problemi olduysa, sağlık veya diğer etkenler gibi alacağınız vereceğiniz kalmamışsa dediğim gibi mazeretini kanıtlarıyla bildirmişse kategori moderatörü silebiliyor. Farklı bir durum mevcutsa bilemem tabi.