Merhaba,
Daha önce bir ürün satın almıştım ve bu ürünün belirtilen tarihte kargolanmaması sonucunda işlemi iptal ederek ücret iadesi almıştım. Ardından bir konu açarak - ticaret puanı kullanabilir miyim diye sorduğumda moderatör bir arkadaş evet kullanabilirsiniz demişti. Şu an baktığımda ilgili kullanıcıdan kullandığım - ticaret puanının silindiğini görüyorum. Konuyla ilgili kimden destek alabilirim?
@Yeniceri;