Ücret iadesi yapmış ise, sizden alacağı vereceği kalmamış ise doğrudur.
Alacak verecek kalmıyor fakat arkadaş memnun kalmamış. Bu durumda kullanma hakkı olması gerekiyor. Sonuçta bana acil lazım olan şeyi ben istediysem ve gelmeyip iade ediliyorsa mağdur sayilirim.