• 27-11-2020, 21:51:48
    #10
    Araştırmalar şunu diyor : Eğer bi erkek 20 li yaşlardan itibaren kendi krallığını inşaa etmeye başladıysa [ekonomik özgürlük falan filan] 35 yaşında kişisel değeri en zirveye ulaşıyor. Yani erkek için en ideal evlilik yaşları 33-35 arası. Benim tavsiyem ailen istiyor diye kendini sıkıntıya sokma, sırf onlar istiyor diye acele edip yanlış karar verebilirsin.

    Yanlış bir karar verip sen üzüleceğine, bırak onlar üzülsün.

    Edit : verilerde görüldüğü gibi Erkeklerin cinsel pazar değeri 35 yaş civarlarında pik yapıyor [Yani 35 civarlarına kadar erkek değer kazanıyor, tabi ot gibi yatmıyorsanız]

    Kadınlarda ise tam tersi 23 de pik yapıyor, ve ondan sonra git gide düşüyor.

    O yüzden etrafınızda görürsünüz 27-30 yaş arası erkeklerin "3-4" yıl peşinden koşup tavlayamadığı kızla bi anda evlilik yoluna girdiğini, elemanda zanneder ki kızı ben kaptım.
    Evlendikten sonra hatunun "elinden" her marifet geldiğini anlayınca kafasından aşağıya kaynar su dökülür. Uyanık olun.

    Dipnot : Her kadın için demiyorum tahminen %90 bahsettiğim şekilde oluyor.

  • 27-11-2020, 21:51:53
    #11
    20
  • 27-11-2020, 21:52:00
    #12
    PREMIUM SEO
    Evlilik bir zorunluluk değildir. Evlilik hayatına daha kaliteli bir şekilde devam etmektir. Bu arayışın ne zaman başlarsa o zaman evlenmeyi düşünebilirsin. İlla evlenecem diye şartlandırma kendini evlendikten 2 ay sonra sıkılırsın.
  • 27-11-2020, 21:51:57
    #13
    evlenmek için yaş kasmak çok saçma. doğru olduğunu düşündüğünüz insana kadar 40'ınıza 50'nize kadar bekleyebilirsiniz. 20-30'unuzda hayat emici, sadakatsiz biriyle evlenmek daha mı iyi yani?
  • 27-11-2020, 21:52:04
    #14
    Abi ben 20 evlendim 21 boşandım hedef 26 önümüzdeki maçlara hazırlanıyoruz bakalım
  • 27-11-2020, 21:52:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    30 ama erken evlenmişim
    Evlilik kolay önemli olan sonrası çok fark var arada eşini iyi seç , ailene iygun olsun benim düşüncem
  • 27-11-2020, 21:52:33
    #16
    her şeyin hayırlısı
  • 27-11-2020, 21:53:30
    #17
    29
  • 27-11-2020, 21:54:44
    #18
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum. çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok : evde kaldım mı acaba ben
    26 idi, bekarlık sultanlıktır kavramını evliler kullanabilir. Sultanlığının tadını çıkar. Gözlemlerime göre genelde evli erkeklerde kanser oranı daha fazla, bilimsel bir araştırmaya dayanmıyor ama ben sağlık sosyolojisi çalışan arkadaşlara bu konuyu araştırmalarını tavsiye ederim. Bilime ve insanlığa önemli katkıda bulunmuş olurlar. Tabi bunlar bilimsel sonuç olarak kanıtlanarak yayınlandığı vakit yayınlayanları kadınlar topyekün bir şekilde tahtalı köye gönderebilirler. Dertlendirdin akşam akşam ) Mizah bir yana, nasip kısmet hiç bir konuda acele etme, hayırlısı olsun de, vakti gelince olur