29 yaşında evlenmiştim. 31 yaşında baba oldum. Şimdi yaş 37, 2 çocuğum var. Keşke 22-23 yaşında evlenip erken baba olsaymışım... Mükemmel bir duyguymuş çocuk sahibi olmak.
Bekarlar kaç yaşındasınız ve hala evlenemediniz sorusuna gelen cevaplar bizleri mutlu edebilirdi, bu cevaplar hüzünlendirdi😊 İşin şakası bir tarafa evlenmek bir hedef veya hayal olmamalı..
27 yaşında evlendim, şuan 29'um 10 aylık bir kızım var Allah herkese nasip etsin, hayattaki tek korkum kızım şuan Keşke 20 yaşında evlenseydim de bundan birkaç tane olsaydı şimdi, birlikte ilerlerdik güzel olurdu