Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum. çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok : evde kaldım mı acaba ben
Araştırmalar şunu diyor : Eğer bi erkek 20 li yaşlardan itibaren kendi krallığını inşaa etmeye başladıysa [ekonomik özgürlük falan filan] 35 yaşında kişisel değeri en zirveye ulaşıyor. Yani erkek için en ideal evlilik yaşları 33-35 arası. Benim tavsiyem ailen istiyor diye kendini sıkıntıya sokma, sırf onlar istiyor diye acele edip yanlış karar verebilirsin.
Yanlış bir karar verip sen üzüleceğine, bırak onlar üzülsün.
Edit : verilerde görüldüğü gibi Erkeklerin cinsel pazar değeri 35 yaş civarlarında pik yapıyor [Yani 35 civarlarına kadar erkek değer kazanıyor, tabi ot gibi yatmıyorsanız]
Kadınlarda ise tam tersi 23 de pik yapıyor, ve ondan sonra git gide düşüyor.
O yüzden etrafınızda görürsünüz 27-30 yaş arası erkeklerin "3-4" yıl peşinden koşup tavlayamadığı kızla bi anda evlilik yoluna girdiğini, elemanda zanneder ki kızı ben kaptım.
Evlendikten sonra hatunun "elinden" her marifet geldiğini anlayınca kafasından aşağıya kaynar su dökülür. Uyanık olun.
Dipnot : Her kadın için demiyorum tahminen %90 bahsettiğim şekilde oluyor.
Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum. çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok : evde kaldım mı acaba ben
Uçurumun kenarındasın! 30 Evlilik için çok iyi bir yaş. 35`e kalma evde kalırsın. Şahsi tecrübe ile sabit.
Yaş 42, Aralık ayında 43`den gün alacağım. Evde kaldım.
Bekarlık 25`e kadar sultanlık. 30`a kadar krallık. 40`dan sonra Rezilliktir.
28 yasindaydim evlendigimde.
2 Sene beraber yasiyorduk, evlenmek de istemiyorduk, gayet mutluyduk ama sadece birkac belge ve resmi evrak icin evlendik. Evlendikten sonra da hayatimiz ayni, oncesi gibi devam etti, sadece resmiyette evliydik o kadar