Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum.

çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok :

evde kaldım mı acaba ben
https://youtu.be/w7LtO8AZhiU
İşin şakası biryana tanıdığım biri bu şekilde bekledi bekledi en sonunda çok iyi biriyle evlendi. Sabredin, dua edin.