HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum. çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok : evde kaldım mı acaba ben
Uçurumun kenarındasın! 30 Evlilik için çok iyi bir yaş. 35`e kalma evde kalırsın. Şahsi tecrübe ile sabit.

Yaş 42, Aralık ayında 43`den gün alacağım. Evde kaldım.

Bekarlık 25`e kadar sultanlık. 30`a kadar krallık. 40`dan sonra Rezilliktir.


https://www.youtube.com/watch?v=mk7fNzbMoY4