• 27-11-2020, 21:54:53
    #19
    kurtuluşun yok hacı. her canlı evliliği tadacaktır. ne kadar erken o kadar iyi
  • 27-11-2020, 21:56:26
    #20
    Nasip bu işler hocam. Allah hayırlı kısmet karşına çıkarsın
  • 27-11-2020, 21:59:11
    #21
    Acele edecek bir durum değil bu, evlenmek için evlenmeyin sakın. Ben hep 27 dedim öyle de kısmet oldu bana. Kısmetinizde ne varsa o olur elbet.
  • 27-11-2020, 21:59:20
    #22
    25
  • 27-11-2020, 22:00:29
    #23
    23 Yaşında evlenmiştim. Şu anda 30 Yaşındayım mutluyum çok şükür allah bozmasın.
    Allah sana da hayırlı bir kısmet nasip etsin hocam.
  • 27-11-2020, 22:06:29
    #24
    27
  • 27-11-2020, 22:07:09
    #25
    27 yaşındaydım tabi o zaman 2017 Çeyrek 240 TL idi evlenirken 4 bilezik almıştık 16-20 bin civarıydı düğünden önce Allah kolaylık versin evleneceklere şimdiden
  • 27-11-2020, 22:17:13
    #26
    23 yaşında evlendim şuan 33 yaşındayım . 10 yılı huzurlu bir şekilde devirdik . Rabbim herkese hayırlı Bir eş nasip etsin inşAllah 🙂
  • 27-11-2020, 22:17:41
    #27
    aynen nasip ya şimdi görüyorum aradığım bilmem düzgün insan oluyor ailesi para göz bilmem ne vermiyor kız istiyor örnek ama aile yok.kız çalışıyor diye eve para getiriyor diye vermeyen mi dersin çözemedim insanların dini imanı para olmuş ne haysiyet düşünür ne edep düşünür olmuşlar. allah büyüktür nediyim