Araştırmalar şunu diyor : Eğer bi erkek 20 li yaşlardan itibaren kendi krallığını inşaa etmeye başladıysa [ekonomik özgürlük falan filan] 35 yaşında kişisel değeri en zirveye ulaşıyor. Yani erkek için en ideal evlilik yaşları 33-35 arası. Benim tavsiyem ailen istiyor diye kendini sıkıntıya sokma, sırf onlar istiyor diye acele edip yanlış karar verebilirsin.

Yanlış bir karar verip sen üzüleceğine, bırak onlar üzülsün.

Edit : verilerde görüldüğü gibi Erkeklerin cinsel pazar değeri 35 yaş civarlarında pik yapıyor [Yani 35 civarlarına kadar erkek değer kazanıyor, tabi ot gibi yatmıyorsanız]

Kadınlarda ise tam tersi 23 de pik yapıyor, ve ondan sonra git gide düşüyor.

O yüzden etrafınızda görürsünüz 27-30 yaş arası erkeklerin "3-4" yıl peşinden koşup tavlayamadığı kızla bi anda evlilik yoluna girdiğini, elemanda zanneder ki kızı ben kaptım.
Evlendikten sonra hatunun "elinden" her marifet geldiğini anlayınca kafasından aşağıya kaynar su dökülür. Uyanık olun.

Dipnot : Her kadın için demiyorum tahminen %90 bahsettiğim şekilde oluyor.