Araştırmalar şunu diyor : Eğer bi erkek 20 li yaşlardan itibaren kendi krallığını inşaa etmeye başladıysa [ekonomik özgürlük falan filan] 35 yaşında kişisel değeri en zirveye ulaşıyor. Yani erkek için en ideal evlilik yaşları 33-35 arası. Benim tavsiyem ailen istiyor diye kendini sıkıntıya sokma, sırf onlar istiyor diye acele edip yanlış karar verebilirsin.
Yanlış bir karar verip sen üzüleceğine, bırak onlar üzülsün.
Edit : verilerde görüldüğü gibi Erkeklerin cinsel pazar değeri 35 yaş civarlarında pik yapıyor [Yani 35 civarlarına kadar erkek değer kazanıyor, tabi ot gibi yatmıyorsanız]
Kadınlarda ise tam tersi 23 de pik yapıyor, ve ondan sonra git gide düşüyor.
O yüzden etrafınızda görürsünüz 27-30 yaş arası erkeklerin "3-4" yıl peşinden koşup tavlayamadığı kızla bi anda evlilik yoluna girdiğini, elemanda zanneder ki kızı ben kaptım.
Evlendikten sonra hatunun "
elinden" her marifet geldiğini anlayınca kafasından aşağıya kaynar su dökülür. Uyanık olun.
Dipnot : Her kadın için demiyorum tahminen %90 bahsettiğim şekilde oluyor.