evlenmek için yaş kasmak çok saçma. doğru olduğunu düşündüğünüz insana kadar 40'ınıza 50'nize kadar bekleyebilirsiniz. 20-30'unuzda hayat emici, sadakatsiz biriyle evlenmek daha mı iyi yani?