HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yaşım ilerliyormu 29 yaş.30"a gidiyor. ben kafayı yiyeceğim daha düne kadar evlenmek istemiyordum. annem de ailede evlen vs diye diye kendimi boşlukta hissediyorum. çaresiz gibi hissediyorum. Nasipse olur diyorum benim istemediğim zaman evlenebilecek durumda idim evlenmek istediğimde de ortada kimse yok : evde kaldım mı acaba ben
26 idi, bekarlık sultanlıktır kavramını evliler kullanabilir. Sultanlığının tadını çıkar. Gözlemlerime göre genelde evli erkeklerde kanser oranı daha fazla, bilimsel bir araştırmaya dayanmıyor ama ben sağlık sosyolojisi çalışan arkadaşlara bu konuyu araştırmalarını tavsiye ederim. Bilime ve insanlığa önemli katkıda bulunmuş olurlar. Tabi bunlar bilimsel sonuç olarak kanıtlanarak yayınlandığı vakit yayınlayanları kadınlar topyekün bir şekilde tahtalı köye gönderebilirler. Dertlendirdin akşam akşam ) Mizah bir yana, nasip kısmet hiç bir konuda acele etme, hayırlısı olsun de, vakti gelince olur