• 27-10-2020, 09:48:28
    #37
    Yani adam sabah sabah diyor ki bu forumun dini yok, bu forumun cinsiyeti yok, bu forum herkese açık, kutuplaştırıcı paylaşımlara izin vermem diyor. Yaptığınız savunma bu mu gerçekten? Kullanmayın hocam o zaman bu forumu, dini olan, yalnızca müslümanların kullanabildikleri bir foruma gidin?
  • 27-10-2020, 09:56:02
    #38
    r10'onun %90'ı yargıç gibi davranıyor. Herkeste bir ego var. Herkesin yaptığı söylediği en doğru.....

    Zaman kaybediyorsunuz, eğer varsa bir dininiz dininize yoğunlaşın, varsa bir işiniz işinize yoğunlaşın.

    Burada gelip konu açan arkadaşa ateist dersleri vermekle tek kazandığınız şey zaman kaybıdır.
  • 27-10-2020, 09:56:24
    #39
    Aslında çok kolay bir çözümü var.
    Bu forumun kategorisi Ticaret ve Webmaster formu

    Din ve siyasi paylaşımları haberleri tamamen yasaklayın.
    Ayet paylaşacaklar dini forumları yada sosyal medya gruplarına haber siyaset paylaşacaklar haber sitelerine ve whatsap gruplarına katılsınlar.

    Sorun kökten çözülür. : )
  • 27-10-2020, 09:57:38
    #40
    Konu İle alakası olayan arkadaşlar lütfen konuya inancınızı fikrinizi yazmayın.

    Coskun bey sadece cevap vermeli ve beni banlamalı hesap verme konusunda o ve vicdanı Allaha hesap verecektir.

    Kendisine Ücretli veya ücretsiz möderatorlük yapanlarla beraber Allah hesap vereceklerinide bilsinler.

    Kendisinin yönettiği bir yerde neler oluyor bilmesi ona göre hesap vereceğini bilmesini hatırlatmak isterim.

    Kolaylıklar dilerim.

    Tek tuşla üyelik silmek yok lütfen bu özelliği de getirin.

    Sizinle tartışmak istemiyorum sadece hatırlatıyorum. bilin yani haksız ban atıldı ve buna sebep olan ayet paylaşımımdı.
    Sizde ona göre kendinizi savunursunuz Allah'ın huzurunda o möderatorü orada savunursunuz.

    Dünyada size bir şey diyemem! ben sadece Allah'ın huzurunu Hatırlatıyorum.

    Allah Kolaylık versin.
  • 27-10-2020, 10:00:30
    #41
    Administrator
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa ile de ticari anlaşmalar yapabilir hatta MAKRON ilede bir ticari anlaşmanız olabilir buna bir şey diyemem.

    Ama
    Fikir verme konusunda;

    150 bin tl'm var Bunu nasıl değerlendireyim diye öneri soran bir üyenize;

    İslam dininin kaynağı Kuran-i Kerimde geçen Şu;

    278﴿
    Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve gerçekten iman etmiş iseniz faizden kalanı bırakın.
    ﴾279﴿
    Bunu yapmazsanız Allah ve Resulü tarafından size bir savaş açıldığını bilin. Eğer tövbe ederseniz, haksızlık etmemek ve haksızlığa uğramamak üzere ana paranız sizindir.

    Ayetleri HATIRLATMAK !!! Suç mu?


    Eğer suçsa Haklısınız...

    Değilse bununla beraber 2 gün ban atıldı. ve şikayet konusu bile açılmasına rağmen incelenmeden. hareket edildi.

    Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum. Şimdi Beni süresiz banlayabilirsiniz.
    Sizin ban sebebiniz yukarıda alıntıladığım mesajınız değil! Bu konuyu açarken dahi dini ön plana çıkararak moderatörler inançsız ben inançlıyım Ayetleri hatırlattığım için banladılar gibi mağdur edebiyatına girişerek yine algı peşinde koşmuşsunuz Fakat banlanma sebebiniz ayetlerle alakalı mesajınız değil çok farklı bir mesajınız..

    Banlandığınız mesajınızda "cahiller" ve dolaylı yollardan "seviyesiz" dediğiniz kişi yada kişileri aşağılayıcı ifadeler kullandığınız için kısa süreli sadece 1 günlük doğru sebeplerle banlanmışsınız.

    Banlandığınız mesaj; https://www.r10.net/1078362944-post88.html


    Sizin mantığınıza göre yazıyorum şimdi siz Moderatörlere iftira attığınız için hakkımız size helal olmasın! hesabını diğer tarafta verin..
  • 27-10-2020, 10:07:41
    #42
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin ban sebebiniz yukarıda alıntıladığım mesajınız değil! Bu konuyu açarken dahi dini ön plana çıkararak moderatörler inançsız ben inançlıyım Ayetleri hatırlattığım için banladılar banladılar gibi mağdur edebiyatına girişerek yine algı peşinde koşmuşsunuz

    Banlandığınız mesajınızda "cahiller" ve dolaylı yollardan "seviyesiz" dediğiniz kişi yada kişileri aşağılayıcı ifadeler kullandığınız için kısa süreli sadece 1 günlük doğru sebeplerle banlanmışsınız.

    https://www.r10.net/1078362944-post88.html


    Sizin mantığınıza göre yazıyorum şimdi siz Moderatörlere iftira attığınız için hakkımız size helal olmasın! hesabını diğer tarafta verin..
    Moderatöre benimimde Report ettiğim mesajlar vardı. Ve Bu mesajlar içerisinde Aynı kelimelere bizlerede hakaret edildi.

    Ahmak! denildi!. Cahil denildi...

    Kimseye iftira atmaya veya algı oluşturmaya niyetim yoktur.

    Bize ban atıldı. Bizimle tartışan üyeyi bende report ettim. ona neden ban atılmadı? ona da atıldıysa O moderatörden özür dileyebilirim.!

    Bizimle tartışıldı. Konuyu silmiş modaratör bey silinmeseydi ve sizde keşke mesajları görebilseydiniz.

    Artık ne desem boş lakırdı olacak. Allaha havale etmekten başka bir şey gelmiyor aklıma. Telefon edip size olayı özetlemek isterdim. Ancak vaktinizi almakta istemem. kolay gelsin.
  • 27-10-2020, 10:08:00
    #43
    Yıl 2020 şu ülkede hala herkezin dinine görünüşüne siyasi görüşüne saygı duymayı öğrenemedik. Bırakın be abicim her konuda kutuplaşıp her konuda birbirimize ters düşmeyelim.
  • 27-10-2020, 10:10:50
    #44
    emrtnm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl 2020 şu ülkede hala herkezin dinine görünüşüne siyasi görüşüne saygı duymayı öğrenemedik. Bırakın be abicim her konuda kutuplaşıp her konuda birbirimize ters düşmeyelim.
    Kutuplasmayi yapan uyenin ta kendisi aslinda.
    Banlandigi konuda "bu forum dinsizlerin ve ateistlerin forumu degil" demis ve banlanmis. Senin ne haddine kardesim forumun kimlerin forumu olacagina karar vermek? Simdi de ayet paylastim o yuzden banlandim diyor.
  • 27-10-2020, 10:10:58
    #45
    Administrator
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatöre benimimde Report ettiğim mesajlar vardı. Ve Bu mesajlar içerisinde Aynı kelimelere bizlerede hakaret edildi.

    Ahmak! denildi!. Cahil denildi...

    Kimseye iftira atmaya veya algı oluşturmaya niyetim yoktur.

    Bize ban atıldı. Bizimle tartışan üyeyi bende report ettim. ona neden ban atılmadı? ona da atıldıysa O moderatörden özür dileyebilirim.!

    Bizimle tartışıldı. Konuyu silmiş modaratör bey silinmeseydi ve sizde keşke mesajları görebilseydiniz.

    Artık ne desem boş lakırdı olacak. Allaha havale etmekten başka bir şey gelmiyor aklıma. Telefon edip size olayı özetlemek isterdim. Ancak vaktinizi almakta istemem. kolay gelsin.
    Arkadaşlar kimi nereye havale etmek istiyorsanız edin. Herkesin duası yada bedduası kabul olsaydı dünyada insan kalmazdı. Üyeliğimi silin derseniz tekrar yazın sileriz böyle yok "ayet paylaştığım için beni banladılar" yok "moderatörler inançsız" yok "moderatörler ben ateistim diye beni banladılar" "bunlar muhafazakar" gibi insanları ayrıştıran, ötekileştiren saçma konularla gelmeyin bana

    Burası ekşisözlük gibi sözde özgürlükçü yeni evlendiği eşi bir üye ile tartıştığı için yılların üyesini silen bir platform değil. Aynı olay R10'da yaşansaydı haksız olan eşim ise eşimin üyeliğini silerdim. Biz adaletli ve tarafsız ilerlemek isteyen bir platformuz bu konulara ayıracak zamanımız da yok.

    Artık üyeliğini sildirmek isteyenler show yapmasın herhangi bir yetkiliye PM atsın anında silelim.

    iyi forumlar.