r10'onun %90'ı yargıç gibi davranıyor. Herkeste bir ego var. Herkesin yaptığı söylediği en doğru.....
Zaman kaybediyorsunuz, eğer varsa bir dininiz dininize yoğunlaşın, varsa bir işiniz işinize yoğunlaşın.
Burada gelip konu açan arkadaşa ateist dersleri vermekle tek kazandığınız şey zaman kaybıdır.