• 27-10-2020, 09:24:35
    #19
    Administrator
    Birisi burası kemalist diyor,
    Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
    Birisi burası muhafazakar diyor,
    Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
    Birisi burası akp li diyor,
    Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

    Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

    Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..

    R10 erkek yada bayan değil bir cinsiyeti yok
    dini, dili, herhangi bir ayrımcılığı yok
    ateistede kapımız açık, muslunana da, hristiyana da kapımız açık ortodoks ada...

    Benim internet harici diğer ticari birkaç işletmemde ortaklarımdan birisi rus ve dini görüşü ortodoks en iyi anlaştığım kişi de kendisi bırakın artık bu saçma konuları.
  • 27-10-2020, 09:25:28
    #20
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi burası kemalist diyor,
    Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
    Birisi burası muhafazakar diyor,
    Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
    Birisi burası akp li diyor,
    Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

    Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

    Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..
    Adamsın BOSS.
  • 27-10-2020, 09:26:12
    #22
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi burası kemalist diyor,
    Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
    Birisi burası muhafazakar diyor,
    Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
    Birisi burası akp li diyor,
    Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

    Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

    Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..

    farklı bi konuya takıldım... abi niye bu kadar erken uyanıyorsun yav
  • 27-10-2020, 09:27:12
    #23
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi burası kemalist diyor,
    Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
    Birisi burası muhafazakar diyor,
    Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
    Birisi burası akp li diyor,
    Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

    Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

    Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..
    Coskun bey o ' cu bu' cu dediğim yok.
    Müsade edin olayı özetleyeyim.
  • 27-10-2020, 09:28:35
    #24
    İlgili kişi verilerinin silinmesini istediği halde silinmiyorsa bu ciddi bir kanun suçudur. KVKK kanunları gereği bu şekilde bir uygulamanı devam etmesi halinde cezai müeyyide ile karşılaşılacağını ve bunun da sadece bir şikayete baktığını söyleyebilirim. KVKK yetkilileri ile görüştüğüm kadarıyla gönderilen şikayetler çok ciddi olarak ele alınıp, bilişim uzmanları tarafından tüm log kayıtları vs incelenerek titizlikle yürütülüyor.

    Alıntı
    Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi

    Kişisel verilerin hukuka uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde bu veriler, resen veya ilgili kişinin talebi üzerine veri sorumlusu tarafından silinir, yok edilir veya anonim hâle getirilir.
    İşlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalktığı hallerde kişisel verileri silmek, yok etmek veya anonim hale getirmek veri sorumlusunun yükümlülüklerindendir. Bunun için ilgili kişinin başvurusu şart değildir. Bununla birlikte, veri sorumlusunun ihmali durumunda ilgili kişinin kişisel verilerinin yok edilmesini veya silinmesini talep etme hakkı bulunmaktadır.

    Öte yandan, Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi ve Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmelik çerçevesinde kişisel veri saklama ve imha politikası hazırlamış olan veri sorumlusu, kişisel verileri silme, yok etme veya anonim hale getirme yükümlülüğünün ortaya çıktığı tarihi takip eden ilk periyodik imha işleminde, kişisel verileri siler, yok eder veya anonim hale getirir.

    Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi ve Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmeliğe ulaşmak için tıklayınız.

    Kişisel verilerin silinmesi, kişisel verilerin ilgili kullanıcılar için hiçbir şekilde erişilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir. Veri sorumlusu, silinen kişisel verilerin ilgili kullanıcılar için erişilemez ve tekrar kullanılamaz olması için gerekli her türlü teknik ve idari tedbirleri almakla yükümlüdür.

    Kişisel verilerin yok edilmesi, kişisel verilerin hiç kimse tarafından hiçbir şekilde erişilemez, geri getirilemez ve tekrar kullanılamaz hale getirilmesi işlemidir. Veri sorumlusu, kişisel verilerin yok edilmesiyle ilgili gerekli her türlü teknik ve idari tedbirleri almakla yükümlüdür

    Kişisel verilerin anonim hale getirilmesi, kişisel verilerin başka verilerle eşleştirilse dahi hiçbir surette kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemeyecek hale getirilmesidir. Kişisel verilerin anonim hale getirilmiş olması için; kişisel verilerin, veri sorumlusu, alıcı veya alıcı grupları tarafından geri döndürme ve verilerin başka verilerle eşleştirilmesi gibi kayıt ortamı ve ilgili faaliyet alanı açısından uygun tekniklerin kullanılması yoluyla dahi kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemez hale getirilmesi gerekir. Veri sorumlusu, kişisel verilerin anonim hale getirilmesiyle ilgili gerekli her türlü teknik ve idari tedbirleri almakla yükümlüdür.

    Ayrıca, Yönetmeliğe dayanarak söz konusu işlemlerin nasıl yapılacağı hakkında uygulamada açıklık sağlanması ve iyi uygulama örnekleri oluşturması bakımından çeşitli konu başlıklarına dikkat çekmek amacıyla Kurul tarafından Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Rehberi (“Rehber”) hazırlanmıştır.

    Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Rehberi

    Bu Rehber; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununa (“Kanun”) ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine uygun olarak işlenmiş kişisel verilerin, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesine ilişkin başlıca yöntemleri açıklamaktadır.

    Rehberde silme ve yok etme yöntemleri kişisel verilerin işlendiği ve bulunduğu ortam dikkate alınarak ayrı ayrı açıklanmış, anonim hale getirme yöntemleri ve anonimliğin bozulması ise uygulama örnekleri ile birlikte detaylı olarak açıklanmıştır.

    KAYNAK
    Bu konuyla ilgili yazıların yetkililerce okunmasını tavsiye ederim. Ayrıca r10'da bir çerezler anlaşması ve bilgilendirmesi de görmüyorum. KVKK ve GDPR 'ın getirdiği sorunluluklarının yerine getirilmesini tavsiye derim. Küçük siteler için bir şey diyemem ancak büyük siteler bu ufak şeylerden dolayı uzun prosedürler ve cezalarla uğraşabilir.

    Düzenleme: İmla
  • 27-10-2020, 09:28:56
    #25
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bi konuya takıldım... abi niye bu kadar erken uyanıyorsun yav
    Demi gecede bir şey olsa yazıyor sabah ta bir şey olsa yazıyor Anlık hiç bir şeyi kaçırmıyor.
  • 27-10-2020, 09:29:40
    #26
    wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kimdiiniz acaba ?
    insanların dinine el atmak ve birde insanlara inançsız diye ithamda bulunmak dinimizce çok büyük bir günah değil mi? Bu kadar inançlı bir insanın bu sözleri sarf etmesi garibime gitti
    @UzaN;
  • 27-10-2020, 09:30:22
    #27
    seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demi gecede bir şey olsa yazıyor sabah ta bir şey olsa yazıyor Anlık hiç bir şeyi kaçırmıyor.
    Valla kardeşim ya adam uyku uyumuyor anlamadım gitti...

    Neyse forum dışı kaldık, iyi forumlar kardeşim..