Birisi burası kemalist diyor,
Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
Birisi burası muhafazakar diyor,
Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
Birisi burası akp li diyor,
Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..

R10 erkek yada bayan değil bir cinsiyeti yok
dini, dili, herhangi bir ayrımcılığı yok
ateistede kapımız açık, muslunana da, hristiyana da kapımız açık ortodoks ada...

Benim internet harici diğer ticari birkaç işletmemde ortaklarımdan birisi rus ve dini görüşü ortodoks en iyi anlaştığım kişi de kendisi bırakın artık bu saçma konuları.