Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birisi burası kemalist diyor,
Diğeri burası atatürk’ü korumuyor diyor.
Birisi burası muhafazakar diyor,
Diğeri burası ateist burada inanç özgürlüğü yok diyor.
Birisi burası akp li diyor,
Diğeri ne alakası var moderatörlerin çoğu chp li diyor.

Sizin o bu’cu bu şu’cu o atatürkçü bu tayyipci, bu ateist, bu dindar gibi insanları farklı özgürlüklerinden özelinden ve ayrıştırmanızdan iyice sıkılmaya başladım..

Burada herkes eşit bilgi edinmek isteyen kalır, ticaret yapmak isteyen kalır bizim böyle ayrıştıran yada ayrıştırıldığını iddaa eden kişilere ihtiyacımız yok..
Coskun bey o ' cu bu' cu dediğim yok.
Müsade edin olayı özetleyeyim.