seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demi gecede bir şey olsa yazıyor sabah ta bir şey olsa yazıyor Anlık hiç bir şeyi kaçırmıyor.
Valla kardeşim ya adam uyku uyumuyor anlamadım gitti...

Neyse forum dışı kaldık, iyi forumlar kardeşim..