• 27-10-2020, 14:30:23
    #55
    Adam moderatöre allahsız ateist diyor sonra diyor ki seni allaha havale ediyorum yav adam ateist ise zaten allaha inanmıyor inanmadığı şeye havale ediyorum deyip niye tehdit ediyorsun ki

    Neyse işin şakası şunu açık ve net söylerim ki burada sırf müslüman değil ateist cart curt diye moderatöre böyle yaklaşan yada moderatör demeyelim standart bir üyeye dahi böyle yaklaşan adamın elinde güç olsa forum admini olsa üyeyi banlar şeriatla yönetilen bir ülkenin lideri olsa kellesini alır olay din vs. değil olay tamamen bu zihniyet asıl sorun teşkil eden insanları ayıran insanları hor gören bu zihniyet tamamen sorun yönetici uzaklaştırarak en güzelini yapmış böyle kişileri dışlamak en güzeli böyleleri düzeltilemez.
  • 27-10-2020, 14:48:13
    #56
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam moderatöre allahsız ateist diyor sonra diyor ki seni allaha havale ediyorum yav adam ateist ise zaten allaha inanmıyor inanmadığı şeye havale ediyorum deyip niye tehdit ediyorsun ki

    Neyse işin şakası şunu açık ve net söylerim ki burada sırf müslüman değil ateist cart curt diye moderatöre böyle yaklaşan yada moderatör demeyelim standart bir üyeye dahi böyle yaklaşan adamın elinde güç olsa forum admini olsa üyeyi banlar şeriatla yönetilen bir ülkenin lideri olsa kellesini alır olay din vs. değil olay tamamen bu zihniyet asıl sorun teşkil eden insanları ayıran insanları hor gören bu zihniyet tamamen sorun yönetici uzaklaştırarak en güzelini yapmış böyle kişileri dışlamak en güzeli böyleleri düzeltilemez.
    Hak ve adaletten bahsedip Allah'a havale ediyorum diyen şahsın multisini tespit ettim, yönetime söyledim, multi olduğu doğrulandı ve banladılar. Böyle de müslüman işte..
  • 27-10-2020, 14:56:20
    #57
    Süresiz banlanmış. Şovunu yaptı gitti. 1-2 ay sonra yalvarma içeren "nolur banımı açın" diye uzun bir mail atacak %100.
  • 27-10-2020, 16:08:48
    #58
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa ile de ticari anlaşmalar yapabilir hatta MAKRON ilede bir ticari anlaşmanız olabilir buna bir şey diyemem.

    Ama
    Fikir verme konusunda;

    150 bin tl'm var Bunu nasıl değerlendireyim diye öneri soran bir üyenize;

    İslam dininin kaynağı Kuran-i Kerimde geçen Şu;

    278﴿
    Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve gerçekten iman etmiş iseniz faizden kalanı bırakın.
    ﴾279﴿
    Bunu yapmazsanız Allah ve Resulü tarafından size bir savaş açıldığını bilin. Eğer tövbe ederseniz, haksızlık etmemek ve haksızlığa uğramamak üzere ana paranız sizindir.

    Ayetleri HATIRLATMAK !!! Suç mu?


    Eğer suçsa Haklısınız...

    Değilse bununla beraber 2 gün ban atıldı. ve şikayet konusu bile açılmasına rağmen incelenmeden. hareket edildi.

    Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum. Şimdi Beni süresiz banlayabilirsiniz.
    Hatırlatmak sizin göreviniz değil.
  • 27-10-2020, 17:02:31
    #59
    Googital.com
    Forumda empati yapabilen çok az üyemiz bulunuyor, maalesef yapamayan da bu şekilde bilip bilmeden ithamlarla suçlayabiliyor.

    Üyeler artık konu açmaya korkar hale geldi, sebebi ise neredeyse tüm konular tartışma konusuna dönüyor, bu bizim en istemediğimiz şeylerden biri.

    Burası webmaster platformu, bilgi paylaşımı ve ticaret yapılıyor.

    Siz kalkıp bir satış konusuna, konu dışı mesaj atarsanız, mesajınız silinir ve ceza alabilirsiniz.

    Aynı şekilde bir yardım konusuna ücreti ile yardım ederim diye yazarsanız yine silinir ve ceza alabilirsiniz.

    Ve aynı şekilde tavsiye konusuna tavsiye vermek yerine tartışma ortamına çevirirseniz yine mesaj silinir ve ceza alabilirsiniz.

    Buna gerek varmı? Hayır.
    Özel mesaj ile konu sahibine konu ile alakasız tavsiyelerinizi bulunursanız daha şık olur, hemde konular tartışmaya dönmez.

    Biri faize yatır dediğinde, sizde aynı şekilde faiz haram diye yazarsanız mesajınız silinmez.
    Ama siz kalkıp, faize yatır diyen üyeye münakaşaya girip, o ateist, banlayan ateist, her şeyi ben bilirim mesajları atarsanız kusura bakmayın hiçbir forumda buna müsaade edilmez.

    Gayet ılımlı bir sebep ile "Öneri konularını amacından çıkaracak yorumlarda bulunmayalım" diye gayet kibar bir dille ve 1 günlük minimum bir uzaklaştırma verilmiş.

    Ortada haksızlık mı var, veya gözden kaçtığını düşündüğünüz birşey mi oldu? Banın açılmasıyla gidip bir yöneticiye tekrardan mesaj atarsanız, konu tekrardan incelenir.

    Siz kalkıp haklı da olsanız, haksız da olsanız yönetim hakkında konu açamazsınız.

    Bize burada vaktimizi aldığınız için teşekkür etmeniz gerekirken böyle ithamlar gerçekten inanılmaz..

    Herkese iyi forumlar.