UzaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu anlatım biçimin başından hatalı.
Ben bu platform da 3 tane MODERATÖRÜN üyeliğini kökünden sildim. Kasıtlı şekilde Hatalı yada Taraflı olarak asla bir karar alamazlar öyle bir lüksleri yok gördüğüm anda yetkilerini alırım durum ciddi ise anında üyeliğini silerim o yetkilinin.
Her banlanan haklı görüyor kendini, dolan-dirici bile abi param yoktu ondan çarptım diyor. bakın isinize gücünüze takmayın şöyle olayları yoksa gerçekten ban yerine patır patır üyelik silme yetkisi getiririm. Çünkü sıkılmaya başladım bu gereksiz konulardan. Millet marsa koloni kurmaya başlıyor bizim halkımızın düşündüğü tartıştığı hatta pardon tartışmayı bile beceremediği konuları yıllardır aşamadık..

Anlık hiç bir şeyi kaçırmıyor.