• 27-10-2020, 09:31:58
    #28
    Administrator
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coskun bey o ' cu bu' cu dediğim yok.
    Müsade edin olayı özetleyeyim.
    Özetleme arkadaşım.

    Konuyu anlatım biçimin başından hatalı.

    Ben bu platform da 3 tane MODERATÖRÜN üyeliğini kökünden sildim. Kasıtlı şekilde Hatalı yada Taraflı olarak asla bir karar alamazlar öyle bir lüksleri yok gördüğüm anda yetkilerini alırım durum ciddi ise anında üyeliğini silerim o yetkilinin.

    Her banlanan haklı görüyor kendini, dolan-dirici bile abi param yoktu ondan çarptım diyor. bakın isinize gücünüze takmayın şöyle olayları yoksa gerçekten ban yerine patır patır üyelik silme yetkisi getiririm. Çünkü sıkılmaya başladım bu gereksiz konulardan. Millet mars’a koloni kurmaya başlıyor bizim halkımızın düşündüğü tartıştığı hatta pardon tartışmayı bile beceremediği konuları yıllardır aşamadık..
  • 27-10-2020, 09:32:22
    #29
    Hocam benim anladığım yazınızdan ben inançlıyım ama haksızım, inançsız ama haklı bir üyeye torpil geçildi diyorsunuz. Siz Kuran’ı çok yanlış anlamışsınız baştan okumanızı tavsiye ederim. Ayrıca burası kurumsal bir firma değil edevletten abonelik iptal etme olayıyla karşılaştırmışsınız siz bu forum olayınıda yanlış anlamışsınız. Umarım en kısa zamanda aydınlanıp aramıza katılırsınız.
  • 27-10-2020, 09:33:05
    #30
    gülü gülü
  • 27-10-2020, 09:36:25
    #31
    Hatta r10 fransa lokasyon hostingte barınıyo biliyomusun bence sen fazla barınma bu forumda zaten fransa topraklarındasın şu an
  • 27-10-2020, 09:36:25
    #32
    PayPal + Wise + Revolut
    seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demi gecede bir şey olsa yazıyor sabah ta bir şey olsa yazıyor Anlık hiç bir şeyi kaçırmıyor.
    Profilin tek yönetilmedigini düşnüyorum elbette birden fazla kişi kullanıyordur belki de coşkun bey uzun süreler giriş yapmıyordur
  • 27-10-2020, 09:38:06
    #33
    Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilin tek yönetilmedigini düşnüyorum elbette birden fazla kişi kullanıyordur belki de coşkun bey uzun süreler giriş yapmıyordur
    Ben bu sorumluluğu birisine vereceğini düşünmem instagram'dan sormak lazım
  • 27-10-2020, 09:41:58
    #34
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özetleme arkadaşım.

    Konuyu anlatım biçimin başından hatalı.

    Ben bu platform da 3 tane MODERATÖRÜN üyeliğini kökünden sildim. Kasıtlı şekilde Hatalı yada Taraflı olarak asla bir karar alamazlar öyle bir lüksleri yok gördüğüm anda yetkilerini alırım durum ciddi ise anında üyeliğini silerim o yetkilinin.

    Her banlanan haklı görüyor kendini, dolan-dirici bile abi param yoktu ondan çarptım diyor. bakın isinize gücünüze takmayın şöyle olayları yoksa gerçekten ban yerine patır patır üyelik silme yetkisi getiririm. Çünkü sıkılmaya başladım bu gereksiz konulardan. Millet mars’a koloni kurmaya başlıyor bizim halkımızın düşündüğü tartıştığı hatta pardon tartışmayı bile beceremediği konuları yıllardır aşamadık..
    Fransa ile de ticari anlaşmalar yapabilir hatta MAKRON ilede bir ticari anlaşmanız olabilir buna bir şey diyemem.

    Ama
    Fikir verme konusunda;

    150 bin tl'm var Bunu nasıl değerlendireyim diye öneri soran bir üyenize;

    İslam dininin kaynağı Kuran-i Kerimde geçen Şu;

    278﴿
    Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve gerçekten iman etmiş iseniz faizden kalanı bırakın.
    ﴾279﴿
    Bunu yapmazsanız Allah ve Resulü tarafından size bir savaş açıldığını bilin. Eğer tövbe ederseniz, haksızlık etmemek ve haksızlığa uğramamak üzere ana paranız sizindir.

    Ayetleri HATIRLATMAK !!! Suç mu?


    Eğer suçsa Haklısınız...

    Değilse bununla beraber 2 gün ban atıldı. ve şikayet konusu bile açılmasına rağmen incelenmeden. hareket edildi.

    Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum. Şimdi Beni süresiz banlayabilirsiniz.
  • 27-10-2020, 09:47:01
    #35
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa ile de ticari anlaşmalar yapabilir hatta MAKRON ilede bir ticari anlaşmanız olabilir buna bir şey diyemem.

    Ama
    Fikir verme konusunda;

    150 bin tl'm var Bunu nasıl değerlendireyim diye öneri soran bir üyenize;

    İslam dininin kaynağı Kuran-i Kerimde geçen Şu;

    278﴿
    Ey iman edenler! Allah’tan korkun ve gerçekten iman etmiş iseniz faizden kalanı bırakın.
    ﴾279﴿
    Bunu yapmazsanız Allah ve Resulü tarafından size bir savaş açıldığını bilin. Eğer tövbe ederseniz, haksızlık etmemek ve haksızlığa uğramamak üzere ana paranız sizindir.

    Ayetleri HATIRLATMAK !!! Suç mu?


    Eğer suçsa Haklısınız...

    Değilse bununla beraber 2 gün ban atıldı. ve şikayet konusu bile açılmasına rağmen incelenmeden. hareket edildi.

    Sizi vicdanınızla baş başa bırakıyorum. Şimdi Beni süresiz banlayabilirsiniz.
    Karşınızdakinin müslüman olduğundan neden bu kadar eminsiniz? Velev ki müslüman, size ne? Bana denk gelmediniz iyi ki.
  • 27-10-2020, 09:47:57
    #36
    @UzaN;

    olaylara fazla duygusal yaklaşıp fazla ciddiye alıyorsunuz. Hassas olduğunuz konular olabilir ama bazı insanları da öyle kabul edip forumun engelleme özelliğini kullanmanızı öneririm, o üyenin yazdığı mesajı bende gördüm Bana kalırsa tamamen insanların fikir özgürlüklerine ve inançlı yazılarına takıntılı olduğu için uyarılması gerekiyordu lakin burası bir devlet kurumu değil ve her telden binlerce insan var, hepsi ile kimse başa çıkamaz. Bırak ne halleri varsa görsünler diyerek engelleme özelilğini kullanıp üyelik silmeden kendi işime bakarım, sizinkisi imama bile değil cemaate kızıp camiye gitmemek gibi oluyor. Yani her namaz kılan camiye giden işi adabı ile mi yapıyor saçma sapan konuşuyor, onlar o camiye gidiyor diye siz o camiye bir daha gitmeyecekmisiniz? o mantıkla düşünün öyle olmuş olsa inanın ülkede gidecek bir yer kalmaz.

    Tavsiyem fazla duygusal yaklaşmayın.