@UzaN;

olaylara fazla duygusal yaklaşıp fazla ciddiye alıyorsunuz. Hassas olduğunuz konular olabilir ama bazı insanları da öyle kabul edip forumun engelleme özelliğini kullanmanızı öneririm, o üyenin yazdığı mesajı bende gördüm Bana kalırsa tamamen insanların fikir özgürlüklerine ve inançlı yazılarına takıntılı olduğu için uyarılması gerekiyordu lakin burası bir devlet kurumu değil ve her telden binlerce insan var, hepsi ile kimse başa çıkamaz. Bırak ne halleri varsa görsünler diyerek engelleme özelilğini kullanıp üyelik silmeden kendi işime bakarım, sizinkisi imama bile değil cemaate kızıp camiye gitmemek gibi oluyor. Yani her namaz kılan camiye giden işi adabı ile mi yapıyor saçma sapan konuşuyor, onlar o camiye gidiyor diye siz o camiye bir daha gitmeyecekmisiniz? o mantıkla düşünün öyle olmuş olsa inanın ülkede gidecek bir yer kalmaz.

Tavsiyem fazla duygusal yaklaşmayın.