• 11-10-2020, 01:13:58
    #1
    Merhaba iyi günler.

    Siteme sipariÅŸ gelmekte.

    Örneğin bir kişi geldi X dijital üründen satın aldı paytr ile kartla ödeme yaptı.

    Sonra bir başkası yine ayni veya farklı ürünü satın aldı paytr ile ödeme yaptı.

    Daha sonra paytr bana alınan tüm ödemeleri hesabıma yatırdı.

    Ben her satış başı mı fatura keseceğim yoksa paytrnin bana ödeği tek miktar üzerinden mi ?

    Paytr fatura gönderiyor satın alan kişilere.

    Tek tek olucaksa çok zaman kaybı olucak.

    Muhasebeci tek fatura olur dedi ama aklıma takıldı güvrnemedim.
  • 11-10-2020, 01:17:03
    #2
    Sen satış başına müşterine fatura keseceksin.

    A müşterisi Web tasarım hizmeti aldı sen a müşterisine web tasarım hizmeti diye fatura keseceksin. 100 TL ödediyse sen toplamda 100 TLlik fatura keseceksin.
  • 11-10-2020, 01:16:25
    #3
    Tek müşteri tek fatura hocam
  • 11-10-2020, 01:18:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen satış başına müşterine fatura keseceksin.

    A müşterisi Web tasarım hizmeti aldı sen a müşterisine web tasarım hizmeti diye fatura keseceksin. 100 TL ödediyse sen toplamda 100 TLlik fatura keseceksin.
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek müşteri tek fatura hocam

    Çok teşekkürler bilgi için. Peki bu gelen ödemeleri faturalandırmam için Paytrnin bir entegrasyonu felan var mı ? Yoksa manuel mi giricez teker teker
  • 11-10-2020, 01:22:58
    #5
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler bilgi için. Peki bu gelen ödemeleri faturalandırmam için Paytrnin bir entegrasyonu felan var mı ? Yoksa manuel mi giricez teker teker
    E Fatura kullanırsanız kullandığınız yazılıma entegre ederseniz hızlı olur ve uğraşmamış olursunuz özellikle ben evrak işini hiç sevmem o yüzden e faturaya geçtim modül üzerinden otomatik sistem fatura kesip müşteriye mail gönderiyor.
  • 11-10-2020, 01:24:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E Fatura kullanırsanız kullandığınız yazılıma entegre ederseniz hızlı olur ve uğraşmamış olursunuz özellikle ben evrak işini hiç sevmem o yüzden e faturaya geçtim modül üzerinden otomatik sistem fatura kesip müşteriye mail gönderiyor.
    E-Fatura göndereceğim bende.Bilgi için çok teşekkürler.
  • 11-10-2020, 01:27:53
    #7
    Muhasebecinizide tekrar bir gözden geçirin bence. Sunduğu çözüm kısa vadede iş görür evet. Ama yarın bir denetlemede sorarlar nedir bu diye. Ya da ödeme yapanların biri şikayet eder faturamı kesmedi diye ben toplu kesiyorum cevabını kimse dinlemez.
  • 11-10-2020, 01:31:47
    #8
    OAK
    Instagram
    Merhaba, aynı sıkıntıları ben de yaşadım paytr de sadece isim soyisim ve cep telefonu numaraları paylaşılıyor müşterilerin. Sırf bu yüzden e-faturadan yararlanamıyorum. Elimle tek tek kesiyorum, fatura kesmek için 1tl bile ödeme yapsa müşteri o müşteri adına 1tl'lik fatura kesmek zorundasınız, ve müşterinin tckimlik no gibi bilgileri ellerinde olmadığı için elle kesmek dışında bir çözümü yok maalesef.
    Hayırlı çalışmalar (:

    *E fatura otomatik kessin diyen arkadaşlar için de e-faturada tc kimlik zorunlu tutulur, paytr shopier gibi epos sistemleri tc kimlik almaz, o yüzden e fatura paytr üzerinden kullanılamaz
    Efatura:
  • 11-10-2020, 01:33:32
    #9
    Platin üye
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba iyi günler.

    Siteme sipariÅŸ gelmekte.

    Örneğin bir kişi geldi X dijital üründen satın aldı paytr ile kartla ödeme yaptı.

    Sonra bir başkası yine ayni veya farklı ürünü satın aldı paytr ile ödeme yaptı.

    Daha sonra paytr bana alınan tüm ödemeleri hesabıma yatırdı.

    Ben her satış başı mı fatura keseceğim yoksa paytrnin bana ödeği tek miktar üzerinden mi ?

    Paytr fatura gönderiyor satın alan kişilere.

    Tek tek olucaksa çok zaman kaybı olucak.

    Muhasebeci tek fatura olur dedi ama aklıma takıldı güvrnemedim.

    Paytr ödeme alma kurumudur. Fatura kesme kurumu değildir. Ödemenizi Paytr üzerinden alırsınız, komisyonu keser ödemeyi sizin hesaba yapar. Faturalandırma aşamasında HER MÜŞTERİYE, müşteriden aldığınıztutar üzerinden fatura keser veödeme için PAYTR yi borçlandırırsınız. Faturayı da kendi fatura yazılımınızdan kesersiniz. Paytr ayda 1 kez size fatura keser aldığı komisyonlar için.