GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E Fatura kullanırsanız kullandığınız yazılıma entegre ederseniz hızlı olur ve uğraşmamış olursunuz özellikle ben evrak işini hiç sevmem o yüzden e faturaya geçtim modül üzerinden otomatik sistem fatura kesip müşteriye mail gönderiyor.
E-Fatura göndereceğim bende.Bilgi için çok teşekkürler.