Merhaba iyi günler.
Siteme sipariş gelmekte.
Örneğin bir kişi geldi X dijital üründen satın aldı paytr ile kartla ödeme yaptı.
Sonra bir başkası yine ayni veya farklı ürünü satın aldı paytr ile ödeme yaptı.
Daha sonra paytr bana alınan tüm ödemeleri hesabıma yatırdı.
Ben her satış başı mı fatura keseceğim yoksa paytrnin bana ödeği tek miktar üzerinden mi ?
Paytr fatura gönderiyor satın alan kişilere.
Tek tek olucaksa çok zaman kaybı olucak.
Muhasebeci tek fatura olur dedi ama aklıma takıldı güvrnemedim.
Paytr ödeme alma kurumudur. Fatura kesme kurumu değildir. Ödemenizi Paytr üzerinden alırsınız, komisyonu keser ödemeyi sizin hesaba yapar. Faturalandırma aşamasında HER MÜŞTERİYE, müşteriden aldığınıztutar üzerinden fatura keser veödeme için PAYTR yi borçlandırırsınız. Faturayı da kendi fatura yazılımınızdan kesersiniz. Paytr ayda 1 kez size fatura keser aldığı komisyonlar için.