AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler bilgi için. Peki bu gelen ödemeleri faturalandırmam için Paytrnin bir entegrasyonu felan var mı ? Yoksa manuel mi giricez teker teker
E Fatura kullanırsanız kullandığınız yazılıma entegre ederseniz hızlı olur ve uğraşmamış olursunuz özellikle ben evrak işini hiç sevmem o yüzden e faturaya geçtim modül üzerinden otomatik sistem fatura kesip müşteriye mail gönderiyor.