• 12-10-2020, 10:30:46
    #28
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocalarım e arşiv portal da 5000 tl ve 30000 tl yazıyor benim ürünlerim 100-200 tl arası ordan fatura kesmem de bir sakınca var mı?
    Hiçbir sakınca yok. 5000 üzerinin portaldan kesilmesindeki zorunluluğun sebebi vergi kaçakçılığının önüne geçmek. Eğer kağıt faturanız varsa ilk onu bitirin derim.
  • 12-10-2020, 11:49:15
    #29
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir sakınca yok. 5000 üzerinin portaldan kesilmesindeki zorunluluğun sebebi vergi kaçakçılığının önüne geçmek. Eğer kağıt faturanız varsa ilk onu bitirin derim.
    Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için çok yardımcı oldunuz sağolun kağıt fatura vardı ilk onları bitirdim sonra geçtim portala
  • 12-10-2020, 12:10:02
    #30
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için çok yardımcı oldunuz sağolun kağıt fatura vardı ilk onları bitirdim sonra geçtim portala
    r10+ isterim 😂😂
  • 12-10-2020, 12:11:26
    #31
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10+ isterim 😂😂
    Hocam konu benim değil veremiyorum 😊
  • 12-10-2020, 12:11:57
    #32
    Üyeliği durduruldu
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu benim değil veremiyorum 😊
    Aaaa 😅😅😅
  • 12-10-2020, 12:16:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    OAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, aynı sıkıntıları ben de yaşadım paytr de sadece isim soyisim ve cep telefonu numaraları paylaşılıyor müşterilerin. Sırf bu yüzden e-faturadan yararlanamıyorum. Elimle tek tek kesiyorum, fatura kesmek için 1tl bile ödeme yapsa müşteri o müşteri adına 1tl'lik fatura kesmek zorundasınız, ve müşterinin tckimlik no gibi bilgileri ellerinde olmadığı için elle kesmek dışında bir çözümü yok maalesef.
    Hayırlı çalışmalar (:

    *E fatura otomatik kessin diyen arkadaşlar için de e-faturada tc kimlik zorunlu tutulur, paytr shopier gibi epos sistemleri tc kimlik almaz, o yüzden e fatura paytr üzerinden kullanılamaz
    Efatura:
    PayTR üzerinden entegrasyon yapıp fatura kesmek mantıksız. Paytr yi bir banka gibi düşünmek gerek.
    Kullandığınız yazılıma fatura entegrasyonu yapmak en mantıklısı. Paraşüt vs. kullanarak web servis api üzerinden işlem yapılabilir.

    Konuya gelecek olursak, tekrar belirteyim Paytr yi bir banka ve bankanın posunu kullanıyormuşsunuz gibi hayal edin.
    Bu yüzden siz siparişe fatura kesmelisiniz. Tahsilatın ise paytr den yapıldığını belirtebilirsiniz. Zaten paraşütten fatura kestiğinizde hangi ödeme metodu kullanıldı gibi bilgiler de yazabiliyorsunuz.