hakobaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Faturalandırma Sorum Var - Paytr
32
●1.014
- 12-10-2020, 10:30:46Üyeliği durdurulduHiçbir sakınca yok. 5000 üzerinin portaldan kesilmesindeki zorunluluğun sebebi vergi kaçakçılığının önüne geçmek. Eğer kağıt faturanız varsa ilk onu bitirin derim.
- 12-10-2020, 11:49:15Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için çok yardımcı oldunuz sağolun kağıt fatura vardı ilk onları bitirdim sonra geçtim portalaProfesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 12:10:02Üyeliği durduruldur10+ isterim 😂😂hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 12:11:26Hocam konu benim değil veremiyorum 😊Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 12:16:58Üyeliği durdurulduPayTR üzerinden entegrasyon yapıp fatura kesmek mantıksız. Paytr yi bir banka gibi düşünmek gerek.OAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığınız yazılıma fatura entegrasyonu yapmak en mantıklısı. Paraşüt vs. kullanarak web servis api üzerinden işlem yapılabilir.
Konuya gelecek olursak, tekrar belirteyim Paytr yi bir banka ve bankanın posunu kullanıyormuşsunuz gibi hayal edin.
Bu yüzden siz siparişe fatura kesmelisiniz. Tahsilatın ise paytr den yapıldığını belirtebilirsiniz. Zaten paraşütten fatura kestiğinizde hangi ödeme metodu kullanıldı gibi bilgiler de yazabiliyorsunuz.
