hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocalarım e arşiv portal da 5000 tl ve 30000 tl yazıyor benim ürünlerim 100-200 tl arası ordan fatura kesmem de bir sakınca var mı?
Hiçbir sakınca yok. 5000 üzerinin portaldan kesilmesindeki zorunluluğun sebebi vergi kaçakçılığının önüne geçmek. Eğer kağıt faturanız varsa ilk onu bitirin derim.