hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için çok yardımcı oldunuz sağolun kağıt fatura vardı ilk onları bitirdim sonra geçtim portala
r10+ isterim 😂😂