Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçbir sakınca yok. 5000 üzerinin portaldan kesilmesindeki zorunluluğun sebebi vergi kaçakçılığının önüne geçmek. Eğer kağıt faturanız varsa ilk onu bitirin derim.
Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için çok yardımcı oldunuz sağolun kağıt fatura vardı ilk onları bitirdim sonra geçtim portala