• 05-10-2020, 23:48:35
    #1
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Sorun Çözüldü.
  • 05-10-2020, 23:50:48
    #2
    Telefon açılmıyorsa recovery moddan sıfırlayın açın. Odin ile sürüm yükleyecekseniz de Ayarlar geliştirici seçeneklerinden oem ile kilit açma ve usb hata ayıklamayı aktif etmelisiniz.

  • 05-10-2020, 23:56:11
    #3
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar geliştirici seçeneklerinden oem ile kilit açma ve usb hata ayıklamayı aktif etmelisiniz.

    Merhaba hocam, telefon şuan açılmıyor, bloke oldu. Kapatırken buradan kapattım; telefonu yeniden başlattığımda resimdeki gibi kaldı.
    - https://prnt.sc/utp2ow
  • 05-10-2020, 23:59:27
    #4
    umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, telefon şuan açılmıyor, bloke oldu. Kapatırken buradan kapattım; telefonu yeniden başlattığımda resimdeki gibi kaldı.
    - https://prnt.sc/utp2ow


    Recovery moduna alınıyor mu? Recovery tuş kombinasyonunu deneyin. Alınırsa factory reset(sıfırlayın) yapın. Açılmasını bekleyin.


    Eğer recovery moda alınmıyorsa bilgisayara uyumlu stock rom dosyasını indirin. Telefonu ilgili tuş kombinasyonlarıyla download moda alarak Odin ile stock romu yükleyin. Açılacaktır.
  • 06-10-2020, 00:03:43
    #5
    umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bir konuda yardıma ihtiyacım var;
    Samsung telefonda güncelleme kontrolü yaptığımda yetkisiz işlem uyarısı aldım, superuser vs gibi root app yoktu ama sanırım rootlanmış, geçmişini bilmiyorum. Geliştirici modundaki oem kilidini kapattım.
    Telefonu kapattım tekrar açmaya çalışınca kırmızıyla ''custom binary blocked by oem lock'' yazısı beliriyor. Şimdi download modu ile açıp odin ile rom atıp düzeltmeli miyim, nasıl bir yol izlemeliyim. Yönlendirebilir misiniz.?
    Oem kilidini kapattığın için olmuş. ROM atmadan düzelmez.
  • 06-10-2020, 00:11:15
    #6
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    Recovery moduna alınıyor mu? Recovery tuş kombinasyonunu deneyin. Alınırsa factory reset(sıfırlayın) yapın. Açılmasını bekleyin.


    Eğer recovery moda alınmıyorsa bilgisayara uyumlu stock rom dosyasını indirin. Telefonu ilgili tuş kombinasyonlarıyla download moda alarak Odin ile stock romu yükleyin. Açılacaktır.
    Çalışıyor hocam, o şekilde download moduna geçtim, Factory reset yapmaya cesaret edemedim, bilgiler önemli değil sıfırlansa da olur, sadece açılışta tekrar imei vs sıkıntı yaşamak istemedim rom atmakla.

    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oem kilidini kapattığın için olmuş. ROM atmadan düzelmez.
    Aynen hocam, yazılım güncel mi, rootlu mu vs diye kurcalarken kapattım bloke etti. Sammobile'dan tlf versiyonuna uygun rom indirip odin ile AP kısmından yüklemem yeterli olur sanırım, birçok yönlendirme var doğru yolda mıyım bilemedim.
    Download modundayken, FRP lock : OFF / OEM Lock : On yazıyor.
  • 06-10-2020, 00:13:06
    #7
    umutlumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışıyor hocam, o şekilde download moduna geçtim, Factory reset yapmaya cesaret edemedim, bilgiler önemli değil sıfırlansa da olur, sadece açılışta tekrar imei vs sıkıntı yaşamak istemedim rom atmakla.


    Aynen hocam, yazılım güncel mi, rootlu mu vs diye kurcalarken kapattım bloke etti. Sammobile'dan tlf versiyonuna uygun rom indirip odin ile AP kısmından yüklemem yeterli olur sanırım, birçok yönlendirme var doğru yolda mıyım bilemedim.
    Download modundayken, FRP lock : OFF / OEM Lock : On yazıyor.
    Telefon yurtdışı ürünüyse türkiye faturalı ürün değilse her türlü imeiniz gidecektir bu durumda zaten...

    Rom atmak sıfırlamaktır bir nevi. Telefonun yazılımını yeniden yüklemiş oluyorsunuz.
  • 06-10-2020, 00:21:11
    #8
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon yurtdışı ürünüyse türkiye faturalı ürün değilse her türlü imeiniz gidecektir bu durumda zaten...

    Rom atmak sıfırlamaktır bir nevi. Telefonun yazılımını yeniden yüklemiş oluyorsunuz.
    Tamamdır hocam, simdi odin ile işlem deniyorum. Çok teşekkürler
  • 06-10-2020, 02:05:44
    #9
    Vefat - Aramızdan Ayrılanlar
    Tekrar merhaba,
    Güncel TR rom kurdum telefonda mobil erişim olmadı.
    Nerede yanlış veya eksik yaptım acaba.🤦🏻*♂️🤔 Arama yapmıyor, int bağlanmıyor, mobil erişim engellendi diyor.