Merhaba, bir konuda yardıma ihtiyacım var;
Samsung telefonda güncelleme kontrolü yaptığımda yetkisiz işlem uyarısı aldım, superuser vs gibi root app yoktu ama sanırım rootlanmış, geçmişini bilmiyorum. Geliştirici modundaki oem kilidini kapattım.
Telefonu kapattım tekrar açmaya çalışınca kırmızıyla ''custom binary blocked by oem lock'' yazısı beliriyor. Şimdi download modu ile açıp odin ile rom atıp düzeltmeli miyim, nasıl bir yol izlemeliyim. Yönlendirebilir misiniz.?
Oem kilidini kapattığın için olmuş. ROM atmadan düzelmez.